BoulesBitesBar Alkmaar op de kaart

BoulesBitesBar is een internationale franchise met vestigingen in Nederland en België. Elke locatie heeft zijn eigen unieke eigenschappen, zo ook BoulesBitesBar Alkmaar. Naast een potje jeu de boules, kun je hier ook genieten van  een heerlijke maaltijd, leuke pubquizzen, interactieve darts en zelfs privé karaoke. Van vrienden- en familie-uitjes, tot bedrijfsfeesten; er is hier genoeg plek voor een complete avond uit.

Nog niet iedereen wist BoulesBitesBar Alkmaar te vinden. Vanaf de Noorderkade is enkel de glazen ingang te zien. Daaronder ligt 1400m2 aan sfeer, plezier en gezelligheid. Maar hoe laat je zien wat er zich onder de grond afspeelt? En hoe zorg je ervoor dat het publiek naar de zaak komt?

Uitdaging

Aan ons de taak om met behulp van marketing, een brede doelgroep te laten zien dat BoulesBitesBar Alkmaar de ideale plek is waar je naast jeu de boulen, je volledige avond kunt spenderen. De doelgroep varieert van jong, oud, grote en kleine groepen, familie, vrienden, collega’s en alles daartussenin. Kortom, een marketingconcept dat iedereen aanspreekt en ervoor zorgt dat al deze mensen BoulesBitesBar Alkmaar willen bezoeken.

Aanpak

Om de totale beleving van BoulesBitesBar Alkmaar te laten zien, hebben we samen met NATS Media en Kim Roxs Fotografie een indrukwekkende promovideo en fotoshoot gemaakt. Alle doelgroepen en activiteiten van BoulesBitesBar Alkmaar kwamen hierin aan bod. Deze visuals zijn zo gefilmd en gefotografeerd dat ze overal gedeeld kunnen worden, en dat hebben we ook gedaan! De foto’s en video’s zijn gedeeld als social media posts en zijn te vinden op de website. Daarnaast hebben we deze content ingezet voor social media ads op Meta en YouTube.

 

Resultaat

De gerealiseerden video en fotografie heeft via social al meer dan 100.000 unieke personen binnen de doelgroep bereikt. Ook kregen de socials van BoulesBitesBar Alkmaar in deze periode meer dan 850 nieuwe volgers. De video heeft inmiddels meer dan 300.000 weergaven en is nog steeds de best presterende advertentie tot nu toe.

 

Deze resultaten maken het duidelijk dat de combinatie van de juiste content en op verschillende manieren delen en posten daarvan goede resultaten kan opleveren. De content was divers genoeg om een breed publiek aan te spreken en tegelijkertijd actie te laten ondernemen door op de volg knop te drukken.

Met goed doordachte content bereik je het juiste publiek en laat je een blijvende indruk achter.

Kasper
Online marketeer
Kasper
Kasper