Zij gingen je voor

Automatiseer je marketing en communicatie

Hoe hou je grip op al je digitale marketingkanalen. En hoe zorg je dat je op het juiste moment de juiste boodschap naar je doelgroep communiceert? Het zou toch geweldig zijn als je dit kan automatiseren.

Goed nieuws! Want deze marketingactiviteiten en communicatie-uitingen kan jij gemakkelijker maken door middel van marketing automation. Dit stelt je in staat om alle fasen uit je klantreis efficiënt en effectief te benaderen.

Marketing automation wordt ingezet om bijvoorbeeld meer leads of verkoop te genereren, losstaande marktsegmenten te bereiken, klantwaarde te vergroten of het uitvoeren van een multichannel campagne.

Directe voordelen die je behaalt met marketing automation zijn:

  • Een conversiegroei;
  • Consistente merkbeleving;
  • Hogere engagement met je content;
  • Retentie en terugkerende klanten.
Een webshop om van te smullen

Inamood. Voor het lekkerste stukje vlees.

Bekijk case

Door je focus te leggen op terugkerende klanten bouw je ambassadeurs voor jouw op merk op. Dit leidt tot retentie en een hogere klantwaarde!

Kasper
Online marketeer
Kasper
Kasper
Meer bereik door sterke marketing

Said & Done. Tijdloze heren armbanden.

Kennismaken?

Wij komen graag in gesprek.






    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.